<ولايت فقيه مانع وتو آراي مردم مي شود/ دفاع از حقوق هسته اي دفاع از حقوق ملت است.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1083
نویسنده : کامران وزیری

وي تصريح كرد: موضوع هسته اي نشان از اين دارد كه انقلاب اسلامي و نظام براي تحقيق علمي و دانشگاه خود را هزينه مي كنند كه در اين ميان بايد به اين نكته نيز توجه داشت كه دانشگاه در بحث اقتصاد مقاومتي نيز مي تواند نقش اساسي داشته باشد.

جليلي افزود: بايد ظرفيت ها را بشناسيم و در عرصه هاي مختلف به گونه اي برنامه ريزي كنيم كه تحقيقات و پژوهش ها محقق شود و در اين ميان براي رسيدن به اقتصاد مقاومتي بايد ساختار اجرايي و اداري كشور همكاري لازم داشته باشند.

جلیلی يادآور شد: زمانيكه دستگاه هاي دولتي مشوق باشند براي رفع موانع اقتصاد مقاومتي و تسهيل براي توليد، آن موقع است كه مديريت جهادي نيز محقق شده است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه گزينه نظامي اولين حركت دشمنان عليه جمهوري اسلامي ايران بود يادآور شد: هشت سال جنگ تحميلي را بر ما وارد كردند و امروز هم مي گويند گزينه هاي مختلف بر روي ميز قرار دارد در حاليكه گزينه نظامي در مرحله اول اجرايي شد.

جليلي ادامه داد: شروع جنگ به معني تحميل اراده و پيروزي بر ما بود كه خوشحالي مي كردند اما غافل بودند كه ملت ما خود و اراده خود را نيز تحميل كردند.

وی افزود: وقايع امروز هم چنين است آيا واقعا اين كشورها با داشتن چندين كلاهك هسته اي به دليل داشتن چند سانتريفيوژ ما اينهمه سر و صدا مي كنند.

وي يادآور شد: دليل اصلي دشمني ها اين است كه ما نه تنها آنها را به چالش كشيده ايم بلكه تمدن جديدي را در جهان پايه گذاری كرديم كه در حال تكثير است.

جليلي با اشاره به اينكه تمدن جديد در حال شكل گرفتن است، گفت: تمدني كه مقاومت مي كند، خود را تحميل مي كند و در نهايت تكثير هم مي شود براي ديگران خطر بزرگي است كه از هر راه و روشي براي ضربه زدن به آن وارد مي شوند.

تحريم ها و تكفيرها در كنار يكديگر

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: حمله آمريكا و اسلام آمريكايي همان تحريم ها و تكفيرها است كه عليه نظام جمهوري اسلامي حركت كرده اند.

جليلي يادآور شد: در پيچ تاريخي قرار داريم و مباحث علمي است كه مي تواند ما را از اين مسير سخت و دشوار رد كند به همين دليل بايد تمامي مردم در كنار نظام قرار داشته باشند.

وي افزود: در اين شرايط اگر مردم درك درستي داشته باشند و مسئولين نيز به علم و دانش عمل كنند به طور حتم مقاومت در برابر دشمنان با پيشرفت و توسعه همراه خواهد بود.

وی تصريح كرد: بحث اقتصاد مقاومتي بسيار مهم و با اهميت است كه در اين مسير بايد نگاه ها به قله باشد.

جليلي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه در موقيعت كنوني شناخت موقيعت و مختصات براي حركت لازم و ضروري است، گفت: شناخت مختصات و ارائه راهكار هاي مناسب براي طي كردن مسير و همچنين نوع ارتباط با ديگر كشورهاي جهان از جمله سئوال هايي است كه دانشگاه به عنوان مركز علم بايد بر روي آنها تمركز داشته باشد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: در اين ميان هيچگاه نبايد به مختصات و داشته هاي خود كم توجه باشيم زيرا ديگر كشورهاي جهان كه چنين داشته هايي را ندارند چشم بر ما دارند و داشته ها و برنامه هاي ما را رصد مي كنند.

وي ادامه داد: البته نبايد فراموش كرد كه زماني افرادي ديگر براي كشور ما تصميم مي گرفتند و تحولات داخلي را در دست داشتند به همين دليل بايد دقت لازم بر ظرفيت هاي خود داشته باشيم.

جليلي يادآور شد: آخرين دوره مناسبت هاي جديد در دنيا به بعد از جنگ جهاني دوم باز مي گردد كه در اين ميان چند كشور براي خود حق و حقوق در نظر گرفته اند و فعاليت هاي ديگر كشورها را تحت كنترل دارند و راي آنها را وتو مي كنند.

وی تاكيد كرد: آنچه بايد مورد توجه قرار داشته باشد خود این كشور ها است زيرا در حاليكه در اين كشور ها استفاده از بمب اتم و شيميايي رايج بوده اينان براي ديگر كشورها حق مشخص مي كنند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: طنز تلخي است در كشوري كه به حقوق ملت خود بي توجه است براي ديگر كشورها فرياد دموكراسي مي زنند و اينان هستند كه هيچ كس را اجازه ورود به اين نظم گورستاني نمي دهند.

جليلي يادآور شد: حرف از بازار آزاد مي زنند اما جاي تعجب است كه اين كشور ها 70 كشور ديگر جهان را تحريم كرده اند و حال چگونه مي خواهند بازار آزاد را به مردم هديه كنند.

نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ به سئوال دانشجويي در خصوص فتنه 88، گفت: يكي از مواردي كه  كشور ما را از ديگران جدا مي كند همين برخورد ها در فتنه 88 است.

وي تاكيد كرد: با وجود اينكه در فتنه 88 حمله گازانبري كشور و منطقه را تحت تاثير قرار داده بود اما اجازه داده نشد كه به بهانه امنيت عدالت زير سئوال برود.

جليل افزود: تاكيد مقام معظم رهبري در آن دوران نيز به طور مكرر همين بود انجام عمل هاي خلاف قانون برخي افراد بهانه اي براي ظلم نشود.

شش ماه تحقيق براي اختلاس سه هزار ميلياردي

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص سئوالي مبني بر تحريم و مفاسد، گفت: در عرصه تحريم ها فساد هم موضوع بسيار جديد است كه بايد مراقب بيشتري در اين خصوص انجام شود.

وي يادآور شد: در بحث معوقات بانكي بايد توجه وي‍‍ژه اي به ليست ها شود و اينكه نبايد فراموش كرد كه چه اندازه از پول كشور در دستان چند نفر قرار دارد.

جليلي تاكيد كرد: در بحث اختلاس سه هزار ميلياردي شش ماه تحقيقات گسترده انجام شد اما بايد مباحث پيشگيري را بيش از گذشته مد نظر قرار دهيم.


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68

:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: انرژی هسته ای , فراز وفرود متفاوت ,



مطالب مرتبط با این پست
.
صالحی خبر داد: دستگیری 4 خرابکار در یکی از تاسیسات هسته‌ای
مقابله ناوگروه ارتش با دزدان دریایی در ربایش و انهدام کشتی تجاری ایرانی
واکنش داوود اغلو به خبر همکاری ترکیه با ایران درباره جاسوسان موساد
16 تن از اشرار در زاهدان به دار آویخته شدند/ پاسخ دندان شکن دستگاه قضا به مخلان امنیت
ریگی شماره 2 را بشناسید/عکس
به احترام سروهای سرخ‌بال سراوان، خبر دار!
تصاویر دلخراش ترور دادستان زابل
عیار جدیت 1+5 در "ژنو 2" مشخص می‌شود
در واکنش به اقدام غیر متعارف آذربایجان/ایران مرز بیله‌سوار و جلفا را بست.
وزیر خارجه فرانسه: مذاکرات هسته‌یی ژنو اهمیت ویژه‌ای برای امنیت منطقه‌ و جهانی دارد.
ظریف:نمی پذیریم کسی برای ما طرح تدوین کند/ سه شرط برای پایدار ماندن مذاکرات ایران با 3+3
حملات متعدد دزدان دریایی به کشتی‌های ایرانی ناکام ماند.
هیگ : مذاکره با ایران در هفته های آتی به نتیجه می رسد / وقت خود را در ژنو تلف نکردیم.
سید حسن نصرالله: هم‌پیمانان ما هیچ‌گاه حزب‌ الله را تنها نمی‌گذارند
مقامات بلندپایه آمریکا: واشنگتن و تهران به توافق هسته‌ای نزدیک شده‌اند
عامل انفجارهای امروز لبنان را بشناسید
زندگی‌نامه رایزن فرهنگی ایران در بیروت+عکس
آلن ایر: تفاهم اولیه میان ایران و 1+5 "بازی برد – برد" و مد نظر هر دو طرف است
اسرائیل کبود شد اما کسی صدایش را نشنید!
توافق جدید هسته‌ای یا تکرار تلخ تاریخ !!؟
نداجا قدرت بلامنازع منطقه / اعلام آمادگی برای آموزش نیروی دریایی کشورهای همسایه
10 شیوه کلاهبرداری اینترنتی
زیردریایی فوق سنگین یونس در بندر بمبئی پهلو گرفت
بازدید مجددی از تأسیسات اراک در دستور کار نیست
هیات ایران به دلیل تحریم‌های جدید آمریکا مذاکرات وین را ترک کرد



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
فریبرز در تاریخ : 1393/3/4/7 - - گفته است :
salam doste aziz
mikhastam bedoni dorane in dostan besar omadeh pas bihode vaghtet ro sarf hich nakon.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: